Rechttoe rechtaan voor moois!

Ik ben degene die een boek kiest omwille van zijn cover en de fles wijn met het leukste etiket uit het rek neemt. Zelfs bij de keuze voor onze (ecologische) kuisproducten laat ik de lelijke vormgeving van Ecover  en ex-Froggy achterwege en ga ik recht op de toffere verpakking - én uitleg - van Method af. 


Waarom kiezen voor lelijk, saai, droog, niet-verrassend, gewoon als het ook tof, mooi, inspirerend en leuk kan zijn? Een filosofie die  mijn design lovende mams en paps me met de paplepel - en later, de lekkerste pasti - meegaven. Ten huize Ruth Renée is er geen plaats, noch energie vrij voor lelijkheid. Trouwens een levens- en maatschappijvisie die ze in de Scandinavische landen al eeuwen omarmen. Terecht. 

Vanaf nu komen mijn apero-crackers dan ook uit deze mooie, romantische  verpakking. Gewoon van bij de buurtsuper! Zeg nu zelf: plastic mica of dit?! Werkelijk geen moeilijke keuze, me dunkt! Een beetje Klein Groot Geluk. 

Reacties

Populaire posts