Ready-to-blend smoothie cups van Innerglow voor een blije dag

Geef mij een goed en gezond ontbijt en ik huppel blijer en sterker door mijn dag. "Geef mij", want in de ochtendlijke uren ben ik wat aan de trage kant. Bovendien duikelen de verrassende, lekkere én gezonde combinaties op zo'n moment niet als een rollercoaster uit mijn brein: ik ben veeleer aan het tellen hoe lang het nog duurt voordat ik opnieuw het zachte beddengoed tegen mijn vel zal voelen.

De favoriet -> Hangover - Banaan & Basilicum - Detox - Foto: Innerglow

Praise the Lord voor Innerglow! Dit frozen-delivery-concept van Angéline Dezitter brengt ready-to-blend smoothie cups naar je voordeur/diepvriezer. Eerst kiezen uit de 10 smoothies (en 2 soepen), dan een levermoment uitpikken en vervolgens plaats maken in het vriesvak. 's Avonds zet je je bevroren cup naar keuze in de koelkast, zodat je de dag erna je verse ingrediënten kunt blenden met je favoriete sap, basta cosi!

Berrylicious - Frambozen & Açai - Allround - Foto: Innerglow

Wanneer de wekker me nu wakker maakt, blijft het grommend in elkaar krullen tamelijk beperkt. Ook de resem vragen die me dikwijls op zo'n moment bestookt - wat ga ik aantrekken, wat voor weer is het, wat ga ik eten, voel ik me uitgeslapen, hoe ga ik mijn haar doen ... - is getemd. Het idee dat er een geweldig lekkere, uitgebalanceerde, gezonde smoothie op me staat te wachten, waar ik nauwelijks werk mee heb, gets me going. 

Het is zo'n makkie en zo'n geruststelling: gewoon die cup vullen met (plantaardige) melk, de blender in en mixen maar. Een halve minuut later pronkt een kleurig, voedend drankje in mijn glas en ben ik al halfweg een smakelijk ontbijt. 

Én halfweg huppelend en gesterkt op weg naar mijn blije dag.

Carrot Lover - Wortel & Vanille - Sport - Foto: Innerglow



 * Deze blogpost kwam tot stand dankzij een gratis testpakket van Innerglow. Echter, de mening en ervaring hier beschreven zijn persoonlijk. Er is absoluut geen sprake van inmenging van het beschreven merk of de mensen achter het merk *

Reacties

Populaire posts